Politica de returnare
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului" Perioada de retragere (retur) expira dupa 14 zile incepand a) din ziua la care intri tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, in posesia fizica a produselor (in cazul unui contract de vanzare) sau b) din ziua in care intri tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, in posesia fizica a ultimului produs (in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separat).
Anunta intentia de retur telefonic la 0784.708.285 sau prin e-mail la office@zez.ro
Returnarea unei comenzi se poate face în anumite conditii:
Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, te rugăm sa te asiguri că produsul se afla in ambalajul original, este insotit de toate documentele cu care l-ai primit, este ambalat corespunzător si nu prezinta semne de uzură. Pachetul trebuie pregatit și sigilat pentru retur. Curierul va veni la adresă pentru a prelua returul cu un awb listat.
In cazul coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovada, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
Returnarea contravalorii produselor se face în maxim 7 de zile de la data primirii returului de la client.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Poti alege alt produs la schimb sau iti poti primi banii inapoi.
În caz de schimb , trebuie pregatit coletul sigilat. Curierul va veni la adresa specificată cu noul colet la schimb unde va fi atașat un awb pentru coletul ce va reveni la noi. Clientul va achita contravaloarea transportului pentru noul produs comandat, dar nu va achita transportul pentru returul coletului pentru care doreste schimbul.
ATENTIE: Nu se va returna suma aferenta transportului, acesta fiind un serviciu deja efectuat si nerambursabil.
Returnarea fondurilor se face prin:
a. Pentru plata ramburs (la livrare) se va procesa un transfer bancar catre contul comunicat de catre client.
b. În situația în care clientul a plătit contravaloarea comenzii în sistem ramburs (la livrare) și nu are un cont bancar vom trimite un mandat poștal cu contravaloarea returului.
Nu există comisioane percepute de la client de către Vanzator pentru încasarea contravalorii returnării.
În cazul produselor returnate ca urmare a unor defecte de fabricație cheltuielile cu transportul vor fi suportate de Vanzator.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.
Narcom Empire SRL
RO39458047
J40/8033/2018
str Heliade intre Vii nr 8, sector 2 Bucuresti